مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-26اقتصادي

50 درصد حوادث کار گیلان، مربوط به کارگاه های ساختمانی است


مدیرکل تعاون گیلان، با بیان اینکه 50 درصد حوادث حوزه کار مربوط به کارگاه های ساختمانی است، گفت: همچنین 50 درصد فوتی ها هم در همین کارگاه های ساختمانی اتفاق می افتد و لذا رعایت نکات ایمنی در این کارگاه ها بسیار مهم است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعاون گیلان، با بیان اینکه 50 درصد حوادث حوزه کار مربوط به کارگاه های ساختمانی است، گفت: همچنین 50 درصد فوتی ها هم در همین کارگاه های ساختمانی اتفاق می افتد و لذا رعایت نکات ایمنی در این کارگاه ها بسیار مهم است.

سیاوش آقاجانی در حاشیه مانور سراسری بازرسی از کارگاه های معدنی، صنعتی و ساختمانی پر خطر در استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ایمنی در کارگاه های مشمول قانون کار، اظهار کرد: کارگاه های ساختمانی مهمترین و خطرناک ترین کارگاه ها هستند و لذا در قالب مانور مذکور از تعدادی از کارگاه های ساختمانی استان بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه کارگاه های ساختمانی هم از نظر شدت حوادث و هم از نظر تعداد حوادث جزو پر ریسک ترین کارگاه ها هستند، عنوان کرد: 50 درصد حوادث حوزه کار مربوط به کارگاه های ساختمانی است و همچنین 50 درصد فوتی ها هم در همین کارگاه های ساختمانی اتفاق می افتد و لذا رعایت نکات ایمنی در این کارگاه ها بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد حوادث کار گیلان، مربوط به کارگاه های ساختمانی است

50 درصد حوادث کار گیلان، مربوط به کارگاه های ساختمانی است